Friday, November 25, 2005

Vändningskupp - Föräldrar chockas

Elliot har lärt sig vända från rygg till mage idag, 5½ månad! För två dagar sedan skrev jag ett svar på ett inlägg på ett föräldraforum om att Elliot aldrig gjort några ansatser att vända sig från rygg till mage och så kan han det bara plötsligt idag. Hu så fjollig jag blir! :-)

Han låg på mage här bredvid och grejade med Viktors telefon, en tutande och ringande sak han fått av en granne, och så vände han sig till rygg. Från mage till rygg har han kunnat vända sig länge men han brukar inte trivas med att ligga på rygg på golvet. Nu lät jag honom hållas och nästa gång jag tittade dit låg han på mage igen. Jag blev jätteförvånad och frågade Johan om han vänt på honom men nej, han hade vänt sig själv. Efter det har han rullat sig flera gånger här på golvet.

Han ligger också i hårdträning för krypställning, hej och hå här går det undan. Bäst att hålla i hatten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home