Tuesday, November 01, 2005

Vad hände egentligen med tiden?

Jag vet inte riktigt vad som hände med tiden. Var i lekparken med mina två yngsta gossar idag och tittade på när mellangrabben klättrade och stod i. Drygt arton månader har det gått sedan han kom i våra liv. Arton månader. Minstegrabben har hunnit bli över fyra månader. Otroligt! Vart tog tiden egentligen vägen? Äldste sonen blir snart 15 år, jag tror jag smäller av!

Varje dag är den andra lik här. Man har i princip kunnat rita en väderkarta med +30 grader och sol på och sen kopierat den sedan vi kom hit. Dagarna har flutit på med graviditet, förlossningsdepression, amning, ny graviditet, ny prematur, mer amning och sen inte så mycket mer. Jag måste hitta på nåt som bryter mönstret lite känner jag.

Jag har snart varit gift i två år. Makalöst! Eller ja... tvärt om blir det ju.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home