Sunday, June 04, 2006

Tribute to Buzz.crew

Några av de lyckligaste stunderna i mitt liv har jag haft tillsammans med några fantastiska människor från buzz.bazooka.se. Det insåg jag nyss när jag satt och gav mina små buzz.barn gröt såhär på morgonkvisten. Jag gifte mig ju med den gode buzz.doktorn dessutom, livet kan ju knappt bli bättre.

Jag kommer aldrig glömma parkfesten med mitt livs bästa och längsta fylla och den fantastiska promenaden över Västerbron i soluppgång tillsammans med människor som jag genuint älskar.

Jag saknar er så mycket!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tack själv.
Även om jag inte var med i parken eller över Västerbron är du viktig för oss.
Stora kramar

2:56 PM  
Blogger tumde said...

åååh, vi saknar dig också, som bara den!

12:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Aaaah, kom hem, allt är förlåtet ;-)

4:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

med vaga minnen av en gungande västerbro.
och en önskan att ni har det bra där allt för långt borta.
finns det bara en sak att säga kom hem kom hem vi saknar er!

4:an

3:06 AM  

Post a Comment

<< Home