Friday, May 19, 2006

Vår nya syskonvagn

Bilden: Elliot i California Citrus State Park

Jag har en längre tid haft svåra problem med min rygg, jag har inflammationer i ryggraden och i musklerna i ena axeln, och har inte fått bära barnen. För några veckor sedan var vi tvugna att köpa en ny syskonvagn, en Eddie Bauer Transit Tandem. Den är helt otroligt lättkörd och blir löjligt liten ihopfälld. Den går lätt in i bagaget på vår lilla Toyota Camry coh det blir plats över för matkassar med god marginal. Pojkarna sitter bra i den, även om jag hade önskat att de varit vända mot mig men man kan väl inte få allt när man har en snål budget...

Så här ser den ut:



Dessutom är den väldigt lätt, jag kan bära den uppför trappan med en hand! Jag sydde överdrag till sitsen också, jag hade lite gardintyg över och tänkte att det vore smart med något som gick att ta av och tvätta:



Bilder från utflykten till California Citrus State Historic Park vi gjorde en söndag:


0 Comments:

Post a Comment

<< Home