Friday, June 02, 2006

Då var det klippt igen då


Nya upptåg av bröderna bus och fråga mig inte hur det gick till för jag har ingen aning. Satt och zappade på tv:n för att göra en experimentell könsjämförelse av vad som visades på våra kanaler och barnen lekte på köksgolvet. När jag reser mig upp för att ge barnen vatten så fastnar min fot i nåt klibbigt på heltäckningsmattan... Tittar mig omrking och ser soffkudden... Och den limfälla för gnagare som är fastkletad på den...

om det är någon som har nåt förslag på hur man får bort superklibbigt lim från lädersoffa så tar jag tacksamt emot!


Babyfot+råtfällelim+heltäckningsmatta=dålig kombination

2 Comments:

Blogger listoplisto said...

Hmm... ja, du verkar i alla fall inte ha några problem att sysselsätta dig om dagarna ;-)

Trevlig helg!

12:17 AM  
Blogger crrly said...

Uuääääh, stackars gosfot!!

12:31 PM  

Post a Comment

<< Home