Friday, June 02, 2006

Jävla skitvecka!




I tisdags tappade jag bort vår syskonvagn som vi bara haft ett par månader. Jag glömde packa in den i bilen efter vår dagliga promenad och någon tog den. Jag har satt upp lappar med bild och telefonnummer men det är nog kört...

I tisdags blev också Viktor diagnosticerad med förkylningsastma och står nu på tre mediciner varav två gör honom hyperaktiv. Livat värre. Desutom är båda barnen inne i en extremt gnällig och needy period och grinar och gnäller hela dagarna. Det gör mig tokig!

Igår var det dock lite roligt för då var jag och en kompis på IKEA hela dagen medan Johan var hemma med barnen. Jag behövde verkligen en paus från hemmalivet och det var skönt. Köpte lite småprylar som vi behövde samt en present till ett par vänner som ska gifta sig.

Så, nu har jag gnällt färdigt, men det har inte Elliot som står och rycker i mina byxor medan jag ammar Viktor...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home