Monday, October 24, 2005

Vad har jag nu gett mig in på?


Välkommen!

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, jag är ingen dagboksmänniska, men jag tänkte använda mig av denna sida för att dela med mig av mina tankar och bilder till människor som inte befinner sig i min direkta närhet. Jag leker lite så länge så får vi se vad det blir av det, måste börja med att hitta hur man uppdaterar sin profil... Hmmm...

Livet som utlandssvensk är både inspirerande och hårt. Att dessutom ha en tonåring kvar i Sverige är fruktansvärt. Tack gode gud för telefoner och Internet!

(bilden: En makrobild på pumpor som vi vadade bland på en liten marknad inför Halloween. A tru american experience.)

1 Comments:

Blogger Pellen said...

A tjena mamsen, äntligen en utlandsblogg värd att läsa. Hälsa pappsen så mycket.

11:05 AM  

Post a Comment

<< Home